fbpx
Klubovci o praksi v Si.mobilovih poslovalnicah

| Zaposlitveni klubi za mlade

Se zanimate za sodobno tehnologijo, predvsem mobilno telefonijo in vas je kdaj zanimalo, kako poteka delo v Si.mobilovih poslovalnicah? Udeleženci zaposlitvenih klubov za mlade so dobili priložnost, da pobližje spoznajo delo v izbranih franšizah. Zavihali so rokave in se udeležili tridnevne prakse. Poglejmo, kaj so povedali o svoji izkušnji…



Erik Ramčilović, Ljubljana:

»Delo v poslovalnici Si.mobil sem opravljal tako v vlogi svetovalca, kot tudi v vlogi tehnične pomoči. V treh dneh se lahko bolj malo naučiš ali izkažeš, saj te v kolektivu ne uspejo spoznati in težje ocenijo tvoje delo. Zato sem čim bolj izkoristil kratko priložnost za spoznavanje zaposlenih, njihovega dela in se potrudil biti čim boljši poslušalec oziroma učenec. Ob prvem delovnem dnevu sem bil zelo lepo sprejet s strani sodelavcev, kljub kratkem sobivanju so pokazali voljo, da bi me kaj naučili.
Zaradi prijaznih sodelavcev je bilo občutiti pozitivno delovno okolje, kar po mojih opažanjih čutijo tudi stranke in se rade vračajo. Izkušnje s strankami so zelo pozitivne, saj so z veseljem kaj vprašale in sprejele našo pomoč. Sem se pa tudi znašel v situaciji, ko stranka ni bila zadovoljna, kar pa smo popravili s pravim odzivom. Namreč, nezadovoljni osebi, slabe volje ali z občutkom krivde je potrebno primerno pristop in se pravilno odločiti. Rek: ''lepa beseda, lepo mesto najde'', kar drži in s tem lahko dosežemo ne le to, da pomirimo drugo stran ampak tudi sebe, saj lahko razmislimo umirjeno in prav reagiramo ter obvladamo situacijo. Opravičilo je vsekakor pomembno, pa naj bo krivec kdorkoli, stranka, kupec oziroma povpraševalec je vedno ''Kralj'' in je prav, da se jim tudi tako pristopi, kot dober poslušalec! Tako smo lahko dosegli zadovoljstvo kupčevih oziroma strankinih potreb in dobili veselo stranko.
Kljub samo treh dnevnih, mi je delo v poslovalnici Si.mobil BTC  postalo všeč, saj mi tak način dela osebno leži in bi podobno oziroma tako delo rad opravljal v prihodnosti.«





Maja Medved, Maribor:

»Opravljanje prakse v poslovalnici Si.mobila v Mercator centru Maribor Tabor, je za mano in je vsekakor pustilo vtis zelo pozitivne izkušnje.
S prakso v poslovalnici Si.mobila sem pričela v torek, 14. 4. 2015. Dopoldanska delovna ekipa me je toplo sprejela in kar takoj vpeljala v procese njihovega dela. Neposredno sem spremljala potek dela in si skušala zapomniti čim več koristnih informacij, saj sem želela strankam poslovalnice ob morebitnih vprašanjih odgovoriti natančno in pravilno. Naslednji dan sem lahko pod nadzorom že sama delala na računalniku in opravljala preprostejše naloge, kot so spremembe paketa, plačevanje položnic in podobno. Sicer pa sem se trudila strankam pomagati po svojih najboljših močeh.
Izkušnja, da sem lahko bila neposredno vključena v proces dela v poslovalnici Si.mobila, je bila izjemno poučna. Zaposleni so svoje delo opravljali z zanosom in veseljem, svoje znanje pa so delili tudi z mano. Če bi lahko, bi prakso seveda podaljšala ter tako izpilila pridobljena znanja. Spoznati delovno okolje in sodelavce podjetja Si.mobil v Mercator centru Maribor Tabor je bila enkratna in neprecenljiva izkušnja.«


Nina Durmić, Novo mesto:

»Kot dolgoletna stranka sem večkrat zavila v domačo novomeško Si.mobil franšizo. Priložnost, da izkusim, kako je biti na drugi strani, sem z veseljem sprejela. V sicer kratkih treh dneh prakse sem spoznala, da je stranka res na prvem mestu in da se odlična ekipa vsakodnevno potrudi za  vsakogar. Domač, pristen stik, ki ostaja na profesionalnem nivoju, odlikuje novomeške Si.mobilovce. 
Ta praksa je bila odlična izkušnja, ki bi jo z veseljem ponovila. Celoten kolektiv je z mano izredno nesebično delil svoje znanje in izkušnje, ki mi bodo zagotovo koristile.« 


Špela Starašinič, Novo mesto:

»Opravljanje prakse v novomeški franšizi Si.mobil mi je bilo v veselje, saj sem spoznala, kako poteka delo, naučila sem se vzpostaviti dober prvi stik s stranko ter jim pomagala pri plačevanju položnic. Celoten kolektiv je super, mladi ljudje s polno energije, ki so zelo prijazni, ustrežljivi in pripravljeni deliti svoje znanje. Zahvaljujem se jih za svoj trud pri pridobivanju novega znanja in izkušenj. Tridnevna praksa je bila nova pozitivna izkušnja, s katero sem spoznala veščine prodaje, izboljšala svoje komunikacijske sposobnosti ter spoznala odlične ljudi.« 


Urška Kastelic, Zagorje ob Savi:

»Praksa je bila dobrodošla izkušnja in trening komunikacijskih in tržnih veščin. Osebje je super, z dekleti se odlično razumemo. Če se ponudi priložnost za zaposlitev, takoj podpišem pogodbo.«  




Maša Seliškar, Šentjur:

»Praksa je bila odlična, celjski Si.mobilovci so super. Spoznala sem skoraj vse delovne obveznosti, katere opravljajo zaposleni. Celo nekaj mi je uspelo prodati :-D Upam, da so bili zadovoljni z mano.  Z veseljem bi se pridružila Si.mobil ekipi ;-) «





***

O projektu Zaposlitveni klubi za mlade:


Zavod Nefiks ob podpori znamke ORTO nadaljuje s tretjo sezono Zaposlitvenih klubov za mlade, s katerimi mladim pomaga pri povečanju njihove zaposljivosti. S sodelovanjem v zaposlitvenih klubih so že 104 mladi, ki so bili vključeni v projekt v prvih treh sezonah, dobili delo. V prvem krogu tretje sezone so zaposlitveni klubi delovali od oktobra do januarja v Ljubljani, Mariboru, Novem mestu, Zagorju ob Savi in Murski soboti, v drugem krogu pa od februarja do maja 2015 v Ljubljani, Mariboru, Novem mestu, Zagorju in Šentjurju.


KDO SMO IN KAJ POČNEMO?

N E F I K S

Poslanstvo zavoda je mladim in mladinskim organizacijam zagotavljati ustrezno strokovno podporo pri beleženju in evidentiranju neformalnega izobraževanja in učinkov mladinskega dela z namenom njegovega priznanja v širši družbi. Nadalje je namen zavoda mladim pomagati pri kariernem razvoju, zaposlovanju in aktivnem državljanstvu ter zagotavljati pomoč in podporo pri organizacijskem in drugem razvoju mladinskih in nevladnih organizacij.

   Zavod Nefiks
            Ob dolenjski železnici 12
            1000 Ljubljana

  nefiks@nefiks.si

    +386 40 698 915

URADNE URE

Pisarna: PON-PET → 10:00-13:00
Telefon: PON-PET → 9:00-16:00