Skupaj smo šli skozi osnovne značilnosti telesne govorice - kaj nam le-ta lahko pove, na kaj biti pozorni pred/med/po razgovoru za neko delovno mesto in kako lahko vsaj približno razberemo neverbalne komunikacijske znake kadrovikov na razgovoru.
»Velikokrat se zgodi, da vam pred razgovorom v podjetju prijazni asistenti ponudijo pijačo. Kaj ponavadi izberete? Ste vedeli, da je najbolj »praktična« pijača, ki si jo lahko zaželite, v resnici čaj? Dokler se ne ohladi in ga lahko sploh popijete, imate dragocen čas za kramljanje s kadrovikom, tudi če je uradnega dela razgovora že konec. Navdušite ga!«
Z nekaj krajšimi vajami smo preizkusili, kako povezati svoje pozitivne in negativne osebnostne lastnosti s svojimi prioritetami v življenju v krajši, smiseln sestavek, s katerim lahko delodajalcu odgovorimo na slavno vprašanje »povejte nam nekaj o sebi«.
Pogovarjali smo se tudi o motivacijskem pismu – katere elemente mora vsebovati, s čim pritegniti kadrovikovo pozornost in kako najbolje izkoristiti prazen list papirja pred vami, da vam prinese vašo prvo in najboljšo službo. Pogosta napaka je namreč ravno ta, da poskušamo z motivacijskim pismom kadroviku dokazati, kaj vse smo pripravljeni zanje storiti, pozabljamo pa nase, na svojo osebnostno rast ter na to, kaj želimo z delom v podjetju dejansko doseči. Na dogodku so se članom novomeškega in ljubljanskega ZKZM pridružili tudi udeleženci projekta Nefiks zaposlitvene rešitve.

Na dogodku so se članom novomeškega in ljubljanskega ZKZM pridružili tudi udeleženci projekta Nefiks zaposlitvene rešitve, posebna gostja večera pa je bila kadrovnica Tea Petančič, ki je prav tako ponudila nekaj zanimivih informacij in se strinjala z Aljošo glede njegovih namigov.
Hvala Aljoša, hvala Tea!
Pripravila: Veronika J.
***
Zavod Nefiks je v preteklih sezonah ob podpori znamke ORTO izvajal projekt Zaposlitveni klubi za mlade, s katerimi mladim pomaga pri povečanju njihove zaposljivosti. S sodelovanje v zaposlitvenih klubih je delo dobilo 163 mladih, ki so bili vključeni v projekt v prvih štirih sezonah. V prvem krogu četrte sezone so klubi potekali v Ljubljani, Šentjurju in Zagorju ob Savi, v drugem v Novem mestu in na Jesenicah, v tretjem krogu pa v Ljubljani. Projekt financira: URSM in Si.mobil z blagovno znamko Orto