Tudi na
Ljubljanski mreži info točk, kjer se ukvarjamo z informiranjem mladih v Mestni občini Ljubljana, si želimo prispevati k večji vidnosti informiranja mladih, zato spodbujamo, da informacije krožijo in na ta način dosežejo čim večje število mladih.
Po vzoru Eryice začenjamo s kampanjo, ki cilja na mlade, mladinske delavce, informatorje, organizacije za mlade ter vse ostale, ki delajo z mladimi in za mlade. Cilj kampanje je odkriti, katera informacija je tista, ki je mladim pomagala, usmerila, naučila ali odkrila nekaj novega!
V okviru kampanje organiziramo nagradno igro in vabimo k sodelovanju tudi vas!Kako lahko sodeluješ?Pomisli, katera informacija je nate vplivala, napiši nam zakaj in komu jo priporočaš. Zraven priloži fotografijo, ki te na to informacijo spominja in nam jo pošlji na
info.skuc@lmit.org.Tvoj prispevek in fotografijo bomo objavili na Facebook in Instagram profilu mreže L’MIT, da jo bo videlo čim večje število mladih. Nato pa bomo tistim, katerih fotografija bo dosegla največje število všečkov ali komentarjev, podelili nagrade!
In kakšne nagrade smo pripravili za vas?
2 vstopnice za koncert v Kinu Šiška,
6 vstopnic za obisk Mestnega muzeja,
5 vstopnic za Muzej Iluzij,
20 darilnih bonov za Slovensko mladinsko gledališče,
10 darilnih bonov za vlakec URBAN,
5 bonov za vpis v Mestno knjižnico Ljubljana.
Svojo fotografijo s kratkim opisom o tem, katera informacija je nate vplivala, nam lahko pošljete vse do 17. aprila 2019. Z zbiranjem začnemo že danes!
Z sodelovanjem v nagradni igri se strinjate s pravili in pogoji sodelovanja, ki si jih lahko preberete tukaj.
Kampanjo in nagradno igro ob Evropskem dnevu informiranja mladih podpirajo Mestna občina Ljubljana, Kino Šiška, Muzej Iluzij, Mestni muzej Ljubljana, Slovensko mladinsko gledališče, LPP!
Vir: www.lmit.org