Natečaj Karierni heroji: pomlad/poletje 2020

Sodelujte v natečaju za najboljši profil na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, Youtube ali spletna stran), ki mladim najbolje pomaga pri odločanju za poklic.
Zmagovalce bomo peljali v Gardaland!
Mladi v kariernih klubih, ki potekajo po vsej Sloveniji, odkrivajo svoje karierne potenciale, spoznavajo trg dela in razvijajo svoje kompetence. V klubih je med 5 in 12 udeležencev, vodi pa jih Nefiks tutor. Karierni klubi potekajo tudi digitalno.
Karierni klubi na svoji šoli organizirajo tudi Nefiks karierni dan.
Dijaki, prijavite se TUKAJ.
Vodje, prijavite se TUKAJ.
Karierni heroji
Skupina dijakov pa lahko sodeluje tudi v nagradnem natečaju Karierni heroji, kjer okrepijo svoje IT kompetence in sposobnost timskega dela ter spoznajo svoje potencialne poklice, informacije pa znajo predati tudi naslednjim generacijam dijakov pred odločitvijo o svoji karierni poti. Več na natečaju si preberi tukaj.
Sodelujte v natečaju za najboljši profil na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, Youtube ali spletna stran), ki mladim najbolje pomaga pri odločanju za poklic.
Zmagovalce bomo peljali v Gardaland!
Še preden se je novo šolsko leto zares začelo, se je druga zmagovalna ekipa natečaja Karierni heroji odpravila v Gardaland in izkoristila zasluženo nagrado. Tako so se štirje člani ekipe »Kam po končani gimnaziji?« iz gimnazije Ledina prvi vikend po začetku šolskega leta v zgodnjih jutranjih urah odpravili na adrenalina poln dan v Gardalandu.
Sodelujte v natečaju za najboljši profil na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, Youtube ali spletna stran), ki mladim najbolje pomaga pri odločanju za poklic.
Zmagovalce bomo peljali v Gardaland!
Karierni klub na gimnaziji Ledina je tokrat potekal malo drugače in sicer smo na pobudo dijakinj začeli s projektom »Kam po končani gimnaziji«. Ideja se je sprva zdela zelo preprosta, a smo se srečali z mnogo preprekami, iz katerih smo se vsi veliko naučili. Prvi velik korak je bil sestaviti natančen plan za tako obširen projekt in organizacija dela. Skoraj dva meseca smo tako porabili izključno za planiranje in izvedbo ankete med gimnazijci zadnjih dveh letnikov, da bi dobili čim boljše smernice za nadaljnje delo.
Nagradni natečaj #karierniheroji smo zaključili z izletom za naše zmagovalke. Dekleta so vzpostavila svoj Youtube kanal ter raziskovala svoje poklicne možnosti, prepričal pa nas je ravno njihov napredek in razvoj tekom tekmovanja.